انتخابات خبرگان و حركتهاي تازه

گزارش های رسیده حاکی از آن است که برخی از نامزدهای احتمالی مجلس خبرگان در روز های اخیر با استفاده از فرصت ایجاد شده ، ضمن حضور در مساجد و مجالس مختلف به تبلیغ ضمنی خود می پردازند .

 لازم بذکر است که کلاس های درس علمای قم به مناسبت گرامیداشت ایام رحلت حضرت امام (ره) و روز عزای همیشگی ملت ایران ، تعطیل بوده و این چند روزه که همراه با مجالس مختلفی نیز می باشد فرصت مغتنمی برای معرفی علمای آماده حضور در مجلس خبرگان رهبری را فراهم کرده است .

 این اقدامات هر چند نوید برگزاری پر شور تر انتخاب مجلس خبرگان را می دهد لیکن توجه بزرگواران و بویژه حامیان و اعضاء ستاد های انتخاباتی آنها را به نگاه جدی تر به شأن و جایگاه علماء و مهمتر از آن ، جایگاه خاص مجلس خبرگان رهبری جلب می نمائیم.

 امید واریم رسانه ملی به صورت شایسته و برابری نیاز اطلاع رسانی نامزد های مجلس خبرگان را فراهم نماید تا این انتخابات نیز چون اکثر انتخابات دیگر دچار آفت های فاجعه بار سیستم های توجیه و جمع آوری آراء مردم نشده و شأن و جایگاه ویژه این مجلس با کرامت دچار لطمه نشود .

 مجلسی که خدای نا خواسته در بحرانی ترین شرائط کشور باید فارغ از وابستگی ها به رنگ های غیر خدائی ، اساسی ترین تصمیم را برای حفظ نظام بر آمده از خون دل امام (ره) اتخاذ کرده و تنها رضایت خداوند تبارک و تعالی را مد نظر قراردهد

نامه وارده:علي آبادي

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا